pátek 16. února 2024

Šance

 ..Emre byl na pozdním obědě. Byl u zákazníka a šel se najíst..
Ra: Ahoj. Em: Ahoj, chceš si přisednout ?

 ..Ray se posadila. Nakonec si objednala tuňákový chlebíček a víno..
Ra: Byl jsi v práci ? Em: U zákazníka, dostal jsem hlad, tak jsem se přišel najíst. Doma nic moc k jídlu nemám. A jak to dopadlo s tvojí prací ? Budeš u Noella ? Ra: Ano, zatím jako asistentka a až se to naučím, uvidíme. Dělá tam i kámoška, což je bezvadný.

 ..Ray si dala ještě jeden malý chlebík s tuňákem, povídali si dál o práci a hledali společnou cestu..

 Ra: Ty že rád čteš ? Tomu nevěřím. Em: A jak ty to můžeš vědět ? Skoro mě neznáš. Ra: Tuším to, nejsi typ na čtení. Em: Proto si snad dáváme šanci ? Ra: Ne, ty dostáváš šanci. Em: Nebudeme slovíčkařit. Hlavně, že tu jsme spolu, chci šanci..

 Em: Jsi nezkutečně tvrdohlavá. Ra: To není pravda, musím sedržet svých zásad. Em: Uvidíme se ? Můžeme zajít do kina.
Ra: Tak mi zavolej, číslo na mě máš.
 
 Pěkný den,..

2 komentáře:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..