pátek 2. února 2024

Brzy

 Be: Moc jsi mi nevolal, stalo se něco ? Je všechno v pořádku ? Lu: Vůbec ne, nelam si tu svou krásnou hlavinku. Nebylo to úmyslné. Menší starosti, ale nic vážného. Be: Opravdu ?
 
Lu: Neboj se. Be: A jak se ti daří ? Lu: Měl jsem školení, ředitel zavedl nějaké novoty, museli nás zasvětit. Be: Jsi moc daleko. Lu: Já vím Bell, přijedu co nejdřív.

 Be: To přijeď, co kdyby ses mi tam do někoho zakoukal. Lu: To se nestane, nikdo není jako ty. Tvoje vlasy, oči. A taky,... Be: Ještě že tu nejsi, červenám se.

 Lu: Musím už končit Bell. Be: Už ? Lu: Také nechci, ale mám tu hromadu prací k opravení.
 
Lu: Miluju tě. Be: I já tebe.

Ma: Ahoj, co se stalo ? Be: Volal mi. Ma: Kdo, Lukas ? Ma: A jak to vypadá, kdy přijede ? Be: Prý brzy, ale jak to mám vydržet ? Kdyby byl alespoň blíž.
 
Ma: Brzy dostudujeme a pak se uvidí. Bude to lepší, určitě. Věř mi.
 

Pékný den,...

2 komentáře:

  1. Určitě musí oba trpět ! Snad to bude jiné až Bell dostuduje. A má moc pěkný svetřík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je od Katky Kouba,ta je v tom stejne nejlepsi :-) Dekuji moc

      Vymazat

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..