čtvrtek 11. ledna 2024

Telefon

..Vaness byla na večeři, štědrý den strávila u matky a svátky chtěla být s přateli a také sama a odpočívat..

No: Ne počkej. To je ta holka. Ehh, slečno. Neruším ?
Va: Dobrý den, nerušíte. Můžu Vám nějak pomoct ? No: Vypadáte smutně, já si myslel, zda nepotřebujete pomoct. Va: Vůbec ne. Nechcete se posadit ? No: Děkuji. Já jsem Noel. Va: Vanessa, viděla jsem tě tu. Skoro jsi mě porazil cestou na záchod.

No: To jsem vážně nechtěl, ještě jednou se omlouvám. Va: Nic se nestalo, nejsem z cukru. Nedáš si večeři ? No: Můžu tě pozvat ? Va: Díky, ale zaplatím si sama. Chodíš sem často ? Myslím, že už jsem tě tu viděla. No: Kdysi často, ale už dlouho jsem tu nebyl. Až teď, sem tam s kámošem. Va: Aha. Škoda, já to tu mám moc ráda. Útulný, menší podnik.

No: To ano, máš pravdu. Hmm, myslíš, že bych tě mohl poprosit o číslo ? Va: Já si myslím že ano. Když mi brzy zavoláš. No: To slibuju. Va: Tak ahoj.

 Pěkný den,...

2 komentáře:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..