čtvrtek 18. ledna 2024

Rozhodnout se

 ..Crrr.. Em: Ahoj. Ra: Emre ? Co tu děláš ? Em: Šel jsem okolo. Ray, chtěl jsem tě vidět. Ra: A ? Em: Neodháněj mě, co mám ještě udělat ? Vím, že se nedá navázat, ale začít od nuly by snad šlo. Nemyslíš ?

 Ra: Vše je ale o důvěře. Před tím večírkem jsme se nějakou chvíli znali, ale ty pak ? Em: Největší chyba byla ožrat se. Ra: I já byla opilá, ale nezdrhla jsem ! Ty si ani pořádně nepamatuješ, co se stalo. Zbalil ses a ? Co kdyby sme se opravdu vzali ? Co ? Em: Naštěstí ne.
 
Em: Zvoral jsem co šlo, vím to. Ale taky vím, že mi na tobě záleží. Sakra Ray, já tě mám rád !

 
..Ray nevěděla jak reagovat, měla v sobě tolik protichůdných pocitů. Měla ho pořád ráda, ale večírek vše zkazil..
 Em: Vidím, že ti přišly makronky. Ra: Včera mi je někdo poslal. Em: Není za co. Ra: Jak můžeš vědět, že nejsou od někoho jiného ? Em: Za prvé, tu kracici jsem sám vybíral. Za druhé, vím že makronky miluješ. A za třetí, tamhle je lístek co jsem psal. A netvrď, že to není moje písmo. Ray, záleží mi na tobě. Ale ty sama se musíš rozhodnout, já dělám co můžu abys mi odpustila. Čau.
 

 Pěkný den,...

1 komentář:

  1. Emre se tak snaží až je mi ho líto! Doufám že mu dá Rayna druhou šanci :)

    OdpovědětVymazat

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..