úterý 19. prosince 2023

Zamiloval se


 Au: Ahoj, víno ? Vi: A proč ne ? Měl jsem chuť a myslím, že si ráda dáš semnou. Au: Hmm, ráda. Vi: Hele, ta reklama se povedla a má ohromný úspěch. Byl to skvělý nápad. No ne ? Au: Máš pravdu, moc se povedla. Vi: Skvělá práce. Au: Tak též.

 Vi: Nedáme si něco k jídlu ? Au: Ani nemám hlad, díky. Vi: Tak objednám ještě víno, doufám, že nespěcháš. Au: Ne, co máš v plánu ? Vi: Jen chci oslavovat, zasloužíme si to. Au: Máš pravdu, opravdu si to zasloužíme. Je to úspěch. A necháme ještě udělat i billboardy. Vi: To už je zařízené, neboj se. Au: Vážně ? Jsi rychlý. Vi: Chtěl jsem ti ušetřit práci. A není za co. Au: Czzz.

 Vi: A jaké jsem vybral víno ? Au: Moc výborné. Je sladší, to mám ráda. Vi: To je dobře. Au: Jen budu ospalá. Vi: Ale neříkej. Po víně usínáš ? Au: Tak trochu ano. Čemu se divíš ? Hele, co se ti honí hlavou ? Chceš mě opít ? Vi: Ale ne, to bych si nedovolil. Ale: Ale opravdu už jsem unavená, brzy jsem stávala a v práci jsem byla dlouho. Vi: Tak už půjdeme.

 Vi: Nechceš odvézt ? Au: Jestli můžeš ? Stouplo mi trošku do hlavy. Juj. Vi: Držím tě. Au: Jsi trochu blízko, víš to ? Vi: Vím. Vadí ? Au: Nevím, ne ? Myslím, že ne. Kam se díváš ? Vi: Do očí, tobě. Na rty. Au: A ? Vi: Já,.. se zamiloval...

 
Pěkný den,...

2 komentáře:

  1. Romantika jako ve filmu! Sluší jim to spolu, jen aby si to nerozmysleli až alkohol opadne:)

    OdpovědětVymazat

Julie

 ..Krásná barva, ladí k očím..  ..Oboje krásky vedle sebe..   Pěkný den,..