pondělí 25. prosince 2023

Pardon slečno

 Th: Takže jako modelka ? Va: Ano, pro Melody. Je začínající návrhářka, její modely jsou opravdu krásný. Psali i o ní v časopise. Určitě jsi to četla. Th: To ano, četla.

 Th: A jak se ti jinak daří ? Od školy jsme se neviděly a já nedávno zkončila v práci. Va: A proč ? Stalo se něco ? Th: Nevyšlo to, i to se stává. Va: Mrzí mě to. No já kromě toho ještě studuju dálkově. A pak se uvidí. Zatím žádné plány nemám.Th: Jsi pořád stejně nerozhodná. Va: To není pravda, jen chci najít to pravé. Th: No najednu stranu souhlasím, modeling zatím stačí. No a jsi s někým, nebo jsi sama. Povídej. Va: Jsem sama, už dýl. Ale nijak mi to nevadí. Jsem v jednom kole a moc času navíc nemám.

 Th: A není to škoda ? Va: Nejsi jediná kdo mi to říká. Nikdo neupoutal pozornost. Asi tak. Potřebuju někoho, kdo mi bude věřit, naslouchat. A nebude vyčítat to, co dělám. Th: A je vůbec někdo takový ? Va: Doufám. Vydrž, jen si odskočím.

 No: Pardon slečno, kde jsou toalety ?
 
 Pěkný den,..

2 komentáře:

  1. Kočkám to strašně sluší mají úžasný oblečení! Jsem ráda že se objevily v příběhu:)

    OdpovědětVymazat

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..   Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď. ...