středa 8. listopadu 2023

Kytice

 ..Poslední teplé dny se chýlily ke konci. Už jich bylo tak málo. Holky se sešly v restauraci..
Me: To bys nevěřila kolik toho mám na šití. Ray: Budou Vánoce, plesy. Když budeš chtít pomůžu ti..
Me: Děkuji ti. Už i Julie mi pomáhá.
 
 Ray:  Co je to ? Od koho ? Děkuji.

  Me: Máš dalšího ctitele ? Ray: Kdepak. Nevím kdo. Me: Emre. Ray: Myslíš ž by byl tak drzý ? Me: Proč drzý ? Chce to napravit. Já bych mu šanci dala, být tebou. Ray: Myslíš ? Me: No ano. Šanci si zaslouží každý. Ray: Mám to zkusit ? Me: Určitě.

 Ray: Dobře, dám mu šanci, ale zadarmo to nebude. Ať se snaží. Me: Jen to nepřežeň ano.

Pěkný den,...

2 komentáře:

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...