středa 11. října 2023

Práce, se mnou

 ..Deb si dávala ledovou kávu, bylo odpoledne. Docela ještě teplíčko..

 Ki: Debb, ahoj. Jsem rád že tě vidím tak brzy. De: Ahoj, já sem chodím docela pravidelně. Ki: A mě ji doporučil kolega.

 De: Jdeš z práce ? Ki: Ano, než pojedu domů, chci si dát kávu. Jsem dost unavený, tak abych neusnul. De: S tím ani nežertuj, promiň, ale známý za volantem usnul. A já jela s ním. Tehdy jsem se dost vyděsila. Ki: A jak se jinak máš ? De: Hledám si brigádu, nejlépe i jako praxi, abych to mohla využít později v práci. Ki: Hmm, nechceš dělat semnou ? Byla bys sekretářkou, práce na pc. Později bys to mohla využít. Co říkáš ?

 De: Pracovat s tebou ? Ki: Pokud nemáš nic proti mě. Mohla bys být časem i asistentkou. De: Já si to promyslím ano ? Ki: Tak se u mě do týdne stav. To je si myslím dost času na rozmyšlenou. A řekneš mi jak jsi se rozhodla ano ? De: Dobře. A díky za nabídku a proti tobě nic nemám. Jen abys věděl.

 Ki: Strávil jsem tu s tebou příjemné odpoledne. Chceš odvést domů ? De: Já děkuji, ale nebudu tě zdržovat. Nebydlím zas tak daleko a ty máš ještě před sebou hodinu cesty. Ahoj. Ki: Ahoj.

Pěkný den,...

2 komentáře:

  1. Hezké setkání, budou spolu pracovat? To zní zajímavě. Deb má krásný vlasy a on je tak hezký a sexy!

    OdpovědětVymazat

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...