pondělí 4. září 2023

Mám smlouvu

 ..Po vystoupení si Sania šla sednout ke stolu. Měla úspěch a vztřebávala radost..

 Fe: Slečno ? Sa: Dobrý den, jak se daří ? Fe: Spousta práce, můžu se posadit ? Sa: Ano.
 
 Fe: Vyšetřování jde pomalu, ale chtěl jsem Vám poděkovat za spolupráci. Sa: No, moc jsem Vám nepomohla. Fe: Nevadí, už Vás nebudu obtěžovat. Sa: To nebylo obtěžování. Vůbec ne. A máte něco nového k případu ? Fe: Ne, právě že ne. Přišel jsem si dát pauzu a zahlédl Vás tu. Sa: Měla jsem vystoupení, premiéru. Fe: Já vím, slyšel jsem Vás.

 Sa: Byl jste tu ? Fe: Ano. Zpíváte úžasně, máte krásný hlas. Sa: Děkuji, ale mohlo to být lepší. Byla jsem strašně nervozní. Fe: Nemyslím si to.
Sa: Klepal se mi hlas. Fe: Vůbec ne, poslouchal jsem až do konce.

 Fe: Budete tu na stálo ? Sa: Ano, mám smlouvu. Fe: To je skvělé, čili zas tak špatné to být nemohlo, jak říkáte.
..Uváděl Sanii do rozpaků..
Fe: Určitě si Vás zase přijdu poslechnout, pokud Vám to nebude vadit. Sa: Budu moc ráda. Děkuji.

Pěkný den,...

2 komentáře:

  1. Sania je krásná v těch šatičkách! A pan policajt si na ni i při svém vytížení určitě čas najde! :)

    OdpovědětVymazat

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...