pondělí 28. srpna 2023

Od školy

 

 ..Ferit měl nějaký čas a zašel si na panáka. Měl sraz s Adamem..
Ad: Jak dlouho ? Fe: Od školy kámo. Ad: To je let. Fe: Kontakt na tebe ale stále mám,. jen nevím jak to, že jsme si přestali volat. Ad: Ani já nevím,.. co ale naděláš. Nevíš kam se kdo znás poděje.

 Fe: Ale věděl jsem o tobě z televize. Jsi úspěšný. Vím i o té nehodě, vidím i že, už nejsi na vozíku. To je paráda. Ad: Na rehabilitacích jsem poznal Pearl. Byla tvrdohlavá a ke mě dost tvrdá. Díky ní vozík nepotřebuju. Fe: A chodíte spolu. Ad: Ano, asi rok a půl. Je mým motorem. A co ty kámo.

 Fe: Jsem tu za jedním případem. Je dost náročný. A jak víš, nesmím o tom mluvit. Ad: Jasně že vím. Když ale budu moct nějak pomoct, řekni. Ještě rundu ? Fe: Že váháš. Sem s tím.

 Fe: Ale Pearl je fakt kus, viděl jsem vás spolu v televizi i v časopise. Co plánuješ dál ? Snad ne se ženit. Ad: Prstýnek jsem jí dal. Jinak to necháme plynout. Nechci ji nějak vylekat. Je to pro nás důkaz, že jsme tu jeden pro druhého. Fe: No já na to nemám čas. Takže zatím jsou tyto věci mimo mě. Ad: Až se objeví ta, od které nespustíš oči. Pak si promluvíme.
 
Pěkný den,..

2 komentáře:

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...