úterý 15. srpna 2023

Nejlépe hned

 

 Ju: Ahoj, ty nepracuješ ? Ke: Ahoj, ne. A tak ti raději volám. Copak děláš ? Ju: Ležím na gauči a volám si se svým klukem. Pokud jím tedy je. Ke: Jasně že jsem. Ty si děláš ze mě legraci ? Ju: Proč bych měla. Ty se ptáš co dělám.. S nikým jiným bych si jen tak nevolala. Ty snad ano ?

 Ke: Jasně že ne. Nikdo mě nezajímá tak, jako ty. Kdy tě uvidím. Ju: Vidíš mě zrovna teď. Ke: Nežertuj. Chci tě obejmout, políbit. Měl jsem teď takovou fůru práce,.. Všechno mě bolí, potřebuju trochu něhy. Ju: Opravdu ? Ke: A jak.

 Ju: A já končím střední. Víš jaká to je fuška ? Ke: No, matně si to pamatuju. Ale zas tak hrozný to nebylo. Ju: A kdo si tu dělá legraci. Matura, učení. Pamatuješ ? Ke: Už máš po všem. Ju: I tak, jak jsem se nadřela. Noci nespala.

 Ke: Máš pravdu, je to dřina. Haha. Ju: Kdybys tu byl dostaneš polštářem.

 Ke: Víš že takhle je na tebe krásný pohled ? Ju: Kam se díváš ? Ke: Kam ty dovolíš. Juli, netrap mě. Chci tě vidět. Klidně i uvařím. Ju: To umíš ? Já myslela, že jen auta, auta a auta. Ke: Potvůrko, ty mě zkoušíš ? Ju: Možná ?..
 
 Ke: Však uvidíš, jen počkej. Počkej, ty jedna.

Pěkný den,...

4 komentáře:

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...