pátek 21. července 2023

Moje návrhy


 Me: Díky, že jste mohla přijít sem. Si: To mi vůbec nevadí, jsem ráda, že jste si na mě udělala čas. Kontakt mi dala jedna známá, pokud Vám to nevadí. Me: Vůbec ne. Můžeme si dát něco k pití.
 
 Me: Mám tu návrhy, můžete se na ně podívat a říct mi svou představu, ráda Vám ve všem vyhovím. Většina je náčrt, můžu je pro Vás upravit. Si: Moc Vám děkuji za ochotu.
Me: Vůbec není za co. Jak dlouho jste ve městě ? Si: Ne moc dlouho, manažer mi tu našel místo, kde můžu vystupovat a potom se uvidí.

 Si: Já teprve začínám, nezpívám moc dlouho. Proto jsem Vás i vyhledala, třeba mi pomůžete s tím co na sebe. Me: To zvládneme, nebojte se.

  Si: Moc Vám děkuji. Me: Ráda pomůžu.
 
Pěkný den,..

1 komentář:

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...