neděle 30. července 2023

Kdo je tam !


 Ra: Haloo, kdo je tam ? Haloo ! Em: Rayno, to jsem já. Ra: Kdo ? "To snad ne, kde na mě vzal číslo ? Co po mě chce ?" Em: Rayno, mluv semnou. Ra: Co po mě chceš a kde si vzal číslo ! Dej mi pokoj !
 
 Em: "Do háje. Já jsem vůl. Zvoral jsem to a pořádně." ..Teď si začal u vědomovat, že v tom je víc než si myslel. "Jak to mám teď vyřešit, musím si s ní promluvit." Máš pořád stejný číslo. Ray, chci s tebou jen mluvit, chvilku.

 Ra: Co tím sleduješ ? O čem chceš mluvit ? Em: O tom všem, vysvětlit to. Nedá se to po telefonu, chci se sejít. Ra: Já ale ne Emre. Nechci.

 Em: Já to nevzdám Rayno. Chci si promluvit.
..To už byl ale telefon hluchý..

Pěkný den,...

2 komentáře:

TO všechno..

  Sa: Ahoj. Fe: Sani, ahoj. Co tu děláš ? Sa: Vadí, že jsem přišla ? Ruším ? Fe: No,.. Sa: Tak, tak já půjdu. Vidím, že jdu nevhod. Čau..   ...