sobota 20. května 2023

Cindy

 ..Luchia Zadra, Dusk in Bloom 2023..







 ..Mám ji nahou, prádlo mě moc nenachlo..






 ..Je krásná, netradiční. Jedinečná..

Pěkný den,...

7 komentářů:

  1. Wow !!! Viděla jsem ji na youtube jak ji lidi rozbalují a říkala jsem si jak je jedinečná a zajímavá! Je krásná! Jméno si vybrala perfektní skvěle ji sedí!

    OdpovědětVymazat
  2. Svým způsobem je velmi atraktivní a krásná.Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  3. To je zajímavé, když vyšla první panenka s touto tváří (hodně podobná téhle), tak se s kladným přijetím zrovna nesetkala a teď se všichni rozplývají :-D Ale uznávám, že se holka hodně povedla a rozhodně stojí za to :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ti ani nevím která :-) a děkuji. Povedená je moc. Ikdyž Petr říká že je jak chlap

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle: https://www.flickr.com/photos/56373708@N08/29835804370/in/photolist-Msuibb-SBHqgA-21xF3Jy-MM9Jnk-EPenLr-QP27PA-MJ6PE3-bJtYu4-FzZwjf-FuU99V-RfSSHH-2gHjepf-FeNaZC-aoTxWe-EJEvRV-JJ5sjN-F97AUW-QhHnZM-j91GMV-jDpxXZ-QsQG4J-j91Hcn-giutAN-ePMJ7c-QsQEwW-2gHjYoN-2gHjXbs-vwAA4q-pJNS6U-QsQDy3-JiYx1v-TRtyCW-khAMcS-d6bufy-MSf5z6-wc7UZi-HZuCsp-wc1bb5-wu5tVK-vxdwdg-qXVCLP-2bK1BXS-RRrSTq-u5MEa5-jf6Cqd-jDoAW8-khykNa-YrEKKc-jf6Cfo-qFDJDe a myslím, že jsou víc chlapoidní panenky :-D

      Vymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...