sobota 8. dubna 2023

Kdes byla !

 

 Ra: Jéé ahoj Tano, kde se tu bereš ?
Ta: Spíš mi řekni ty, co sakra vyvádíš ? Zbláznila ses ? Co děláš tady, v hotelu ? Ra: Nevyšiluj Tano, bylo pozdě a nechtěla jsem tě budit. A ztratila sem klíče. Ta: Ke všemu !

 Ra: Senzace, ještě budu dělat nový klíče. A měnit zámek. Ani nevíš, jak by sis zasloužila pár facek. A zas máš jiný vlasy ? Ra: To už je moje barva,...
 
 Ra: Tak už brzdi, nech toho. Ta: Ty si myslíš, že to všechno přehlídnu, že jo. Ra: A proč ne ? Zas tak nic hroznýho se nedělo. Jen. Ta: Co ? Co znamená to tvoje jen. Vyklop to ! Rayno, mluv !

 Ra: Málem jsem se vdala. Ta: Co že  ??!
Ra: Stůj. Počkej. Tano ! Ta: No počkej ! Já ti dám. Počkej až budou Velikonoce. Jen počkej ! Ra: Tano, stůj. Nechytíš mě. Tanooo.

 Pěkný den,...

2 komentáře:

  1. Rayna mi připomíná jednu mojí kamarádku :) Je to zlobivá holka. Ještě že má tak hodnýho bráchu. Ty proutěný křesla jsou úžasný !

    OdpovědětVymazat

Nové kamarádky

  Br: Jsi zabydlená, to je super. Jsem ráda. Mi: Já nepotřebuju nic extra, třeba časem ještě něco upravím. Ale to nespěchá. Byt se mi moc lí...