neděle 9. dubna 2023

Hody hody


 Ra: Jsem ráda, že se vidíme. Musím za chvíli domů. Brácha mě ráno sešlehal, ani jsem pořádně nevylezla z postele. Jojo nic neříkej. Au: No jo, ale vdávat se ? Ra: Ale nevdala. Byli jsme oba opilí, to je všechno. Párkrát sme se viděli a na jednom večírku,.. já vím jsem střelená. Jen si tohle nech pro sebe ano. Tohle brácha neví.Ví jen, že jsem se skoro vdala. Nic víc. Hele už musím jít, nebo mě ještě nakonec zamkne. Pa. Au: Ahoj.
..Crrr..
 
 Vi: Hody, hody. Au: Co tady děláš ? Vím, že adresu jsem ti nedávala. Vi: Bral jsem to podle seznamu, nějak jsemtě našel. Co naděláš, hold jsem už tady. Tak šup šup.

 Au: Jaký šup, šup ? Koukej zmizet ! Tady pro tebe nic není. Já tě nezvala. Vi: Já jsem koledník, ne návštěva. Tak se vyšpul ať tě můžu vyšlehat. Au: Já tě..

 Vi: Tak pojď sem, šup, šup. Hody, hody, hody. Dejte vejce malovaný, nedáteli malovaný, dejte aspoň bílý. Au: Dávej pozor, ty drzoune jeden.
 
Vi: A ani to nebolelo. Au: Já ti dám, nebolelo. Štípalo to ! Ty hrubiáne jeden ! Vi: Nemrač se,  jsou svátky jara. Ty se s prskáním nevítají. To si pamatuj. Au: Kdo u tebe prská ? Vi: Já měl přijít i s kámošem, ten tak jemný jako já není.
Au: Co si to dovoluješ ! Vi: Tak ahoj zlato a díky za barevná vajíčka. Žluté a zelené jsem ještě neměl. Uvidíme se zítra v práci.
Au: Czzz.
 
Pěkný den,...

2 komentáře:

  1. Teda to je koledník! Mě by se takový líbil :) Aurora je na něj pěkně ostrá! Jen aby se jí to nevymstilo :)

    OdpovědětVymazat

Juli

 ..Overal je krásný, od Kačky. Dělá dokonalý věcičky. Kabelku mám taky novou..   Pěkný den,..