neděle 5. března 2023

Kdy jsi přijel ?


 De: ,,To se ochladilo. A jako naschvál mi ujel autobus. Doma si dám horkou vanu a čaj.´´

 Ki: ,,Je to ona.´´ Debbie ? Ahoj. De: Co ? Hmmm ? Kdo ?
 
 De: Ty jsi ? Kieron, ano. Ki: Kolik už to je let, co jsme se viděli naposled ? De: Hodně. Jak dlouho jsi tady ve městě ? Ki: Nedávno jsem přijal práci v jedné společnosti. Ale jezdím sem deně asi hodinu. De: Hodinu ? To je docela kus. Ki: Chci se sem časem přestěhovat. Ale zatím jsem nic nenašel.
De: A co vlastně děláš ? Už si nepamatuju. Ki: Jsem architekt. De: Pěkný.

 Ki: A co děláš ty ? De: Jsem na umělecký škole. Ki: Vždy jsi měla talent. Krásně maluješ. De: Ty si to pamatuješ ? Ki: Na to nejde zapomenout. A jak se ti jinak daří ? De: Ale jde to. Někdy je to náročný, ale zvládám to.
Ki: Je vidět že ti je pořádná zima, nechceš zajít na kafe ? Můžeme si ještě popovídat.

 De: Děkuji, ale mám v plánu si dát vanu a ještě něco dodělat. Třeba někdy příště. Ráda jsem tě viděla. Ahoj.
Ki: Ahoj.
 
Pěkný den,...

4 komentáře:

Sania

   ..Kabátek je od letního kompletu.. Pekný den,..