pátek 20. ledna 2023

Už se nezlobíš ?


 Ke: Tak už se nezlobíš ? Ju: Nevím. Ty ses tu ale usadil, nezdá se ti ? Ke: Slibuju, že už ti všechno řeknu hned. Hned, na nic čekat nebudu. Slibuju. Ju: Ji už tady nechci ani vidět. Potvoru ! Budu si bránit to, co...
Ke: Co ? Řekneš mi to ? Ju: To si ještě rozmyslím. Ke: Co si chceš rozmýšlet ? Prostě mi to řekni. Ju: Jééj !
 
 Ke: Tak a už tě nepustím, dokad mi to nepovíš. Tak ! Ju: Ty jsi ale paličák, tvrdohlavej ! Ke: No jak chceš, já si počkám. Ju: Pusť mě, hned ! Ke: Ne, ne. Tak snadno ne. Řekni mi to, co jsi mi nedořekla.
Ju: Paličáku jeden ! Paličatej. To taky musíš všechno vědět hned !

 Ke: Stále čekám Juli, no tak. Dořekni mi to. Ju: Hm. Já si budu bránit to,... Ke: No ? Ju: Bránit si to, co je. Moje. Tak, už jsi spokojený ? Ke: To ti to trvalo. Ju: Donutil jsi mě. Ke: Tak já jsem tvůj ? Ju: No ano, či snad ne ? Ke: Jsem moc rád, že to vím. Konečně. A přitul se už ke mě. Kdo by to byl řekl, co se v tobě ukrývá.. Ju: To ještě ani nevíš. Netušíš.

Ju: Už se nezlobím, nejde to. Ke: To jsem rád.

Pěkný den,...

4 komentáře:

Mia

 ..My Love Violaine Perrin 2019..  ..Poklad do sbírky. Pořád mi unikala a teď k narozeninám, jsem ji sehnala..   Pěkný den,..