pondělí 28. listopadu 2022

Večeře


 De: Dobrý večer. Cl: Dobrý večer. Posadíme se ?
 
 Cl: Úžasné místo, že ? De: To ano. Ráda sem jezdím. Cl: Vážně ? De: Ano, jsem tu už po několikátý. Pravidelně. Cl: S kamarádkou. Přijde mi povědomá. De: To asi ne, přijela zamnou z jiného města. Cl: Asi mi jen někoho připomíná. De: Asi.. Usmála se..
Cl: Co si objednáme ? Mají tu výtečné saláty, ryby... De: Já si dám Caesar salát s kuřecím, ten mám nejradši. Hmm, víno je výborné.
 
 De: Hmm, ta ruka, už je v pořádku. Cl: Naraženina většinou dlouho bolí, hlavně že to nebylo zlomené. De: Ano, nemohla bych psát. I tak to byla potíž. Cl: A co píšete ? De: O módě, známých lidech. Je to společenská rubrika. Cl: Tyhle články má ráda moje sestra. Neustále kupuje módní časáky. De: A co dělá vaše sestra ? Cl: Studuje mimo město. Je to docela z ruky, moc se nevidíme.De: To je škoda.

 De: Chystám se psát o jednom benefičním koncertě. Co kdybyste se šel podívat semnou ? Doprovod by se mi hodil. Cl: A kdy to bude ? De: Teď prvního prosince. Je to spojené s Vánočními trhy. Cl: Mám mít směnu v nemocnici, ale tu si přehodím. Půjdu, moc rád se chvíli odreaguju. A vás pozvu na svařené víno, souhasíte ? De: Dobře
De: Zajdu si pro kabát, budu už muset jít. Je pozdě. Ale vy jste nějak na lehko. Cl: Bydlím kousek od tud a zatím mi stačí jen bunda. Ještě není tak velká zima. De: To já se naopak začnu strojit pořádně, jsem teplomilný člověk.

Pěkný den,..

3 komentáře:

  1. Jen ať randí, moc jim to spolu sluší! Desire je tak krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som v decembri tiež stretla reálne 3 chalanov podobne oblečených ako Call.😂 No, ja som teplomilný typ, takže zima nikdy nebude favorit. A už máme ďalší pár.🙂

    OdpovědětVymazat

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..