sobota 12. listopadu 2022

Návrat rebela


 Em: Nazdar brácho. Dost, že jdeš. Se: Dej ty nohy z mýho stolu a nekuř tady ! Em: Nedělej, že ti to tak vadí. Se: Tohle je ale moje kancelář ! Zvedej se !
 
 Em: Noo, taky tě rád vidím. Se: A tvoje snoubenka, kde je ? Em: Už nejsme spolu. Prostě to skončilo. Se: Tak proč ses zasnoubil ? Akorát každýho taháš za nos.

 Em: Uklidni se brácho, taky nejsi svatej. Se: Nechme toho, proč jsi tady ? Em: Práce, po dědovi jsem zdědil stavební společnost. Se: Cože ? To si děláš srandu ! Nejsi zodpovědný, jak se chceš o dědovu společnost postarat. Jen ji přivedeš ke krachu ! Em: Ty máš o mě ale slabé mínění. Zůstali tam dědovi lidi, jen potřebuju lepšího architekta. Se: Copak, nechal tě ve štychu ? Em: Ne, špatně odhadl nosnou zeď. Zavalilo ho to. Se: Nekecej !

Em: Já nežertuju, nevíš o někom ? Se: Bratranec mýho bývalýho kámoše. Je to skvělý architekt. Em: A můžeš mi ho dohodit ? Se: Tak za měsíc, dva. Teď je v cizině. Musí dodělat projekt. Em: Dej mi číslo. Se: To můžu, jen nevím, zda se ti hned ozve. Em: Počkám. Pokud je tak dobrej, jak říkáš, počkám.
 
Pěkný den,...

3 komentáře:

  1. Aaa takže bráchové! No snad nebudou průšvihy:)

    OdpovědětVymazat
  2. A on nevie, že brácha dedil po dedkovi. To je divné, asi jeho dedko vydedil... Hmm. 🙄 Tak a už sa nám chalan predstavil v príbehu.

    OdpovědětVymazat

Bell

 ..Šatičky jsou od Kačky. Jsou úžasný..   Pěkný den,...