sobota 10. září 2022

Volno

 La: Ten víkend tak rychle utíká, To je neuvěřitelný. De: Je tu skvěle a bazén. Hmm, už jsem si myslela, že tě vaši nepustí. La: Noo, nevědí kde jsem. De: Jak to ?. Ty jsi jim to neřekla ? La: A jak asi. Nechápou mě ! Chci dělat to, co já sama chci. Bez ohledu na to, kdo jsem.
De: Přitom by jsi mohla dělat velké věci. Díky tomu, že jsi známá, máš velké konexe. La: Ale já dělám pro charitu.

 De: Děláš plno pěkných věcí. La: Být princeznou je hrozné, nebaví mě to. De: Proč prosím tě ? La: Třeba mít tetování jako ty. Scházet se s kým chci, jsem pořád pod lupou. Dusí mě to. De: Tobě se líbí tetování ? La: No jo, malé decentní. Třeba si i obarvit vlasy tak jak chci, co já vím. De: Vlasy ? Máš nádherný vlasy, proč ? La: To jen například. Naši se čertí při sebemenší změně, co udělám. Ty jejich protokoly mě vadí.

De: Je moderní doba, neříkej, že je to až tak složitý ? La: Naši berou ta pravidla a všechno dost vážně. Zakládají si na tom. Ještě že tady na studiu na tom tak nelpí. Že můžu studovat co chci. Moc mě tu neznají. A chci kluka, takového jakého si vyberu, posledně na večírku mi máma dohazovala takového zbohatlíka. Děsný pako. De: Hihi, tomu se nevyhneš. La: Nevtipkuj, nebo se vdám narychlo a naši s tím nic nezmůžou.
 
 Ca: Dobrý den. Netušil jsem že tu na Vás narazím. De: Zdravím Calle. To ani já ne. Je to tu dost navštěvované, možná proto.  ,,úsměv,,
Ca: Já Vás zahlédl, tak jsem šel pozdravit. Nebudu zdržovat, nashledanou. Užijte si volno.
De: Hmm, nechcete si zajít na kávu ? Příště ? Ca: Moc rád.
 
Pěkmý den,..

4 komentáře:

  1. Holky mají krásnou opalovačku! Jojo být princezna není jednoduchý:) A Call se mohl pokochat pohledem na Desire v plavkách! Určitě půjde rád na kafe:)

    OdpovědětVymazat
  2. Desire sa s tým nepára a priamo ona pozve chlapa, ktorý sa jej páči, na kávu.😃 No, áno, moderná doba.🤣 Tetovanie na ženách sa ani mne nepáči, takže chápem rodičov modernej princeznej. Inak krásne plavky.🤩

    OdpovědětVymazat

Summer

 ..Jedna z TOP Poppy, co vydali. New York..   Pěkný den,...