úterý 16. srpna 2022

Bývalka


 Ke: ,,Nathe, to auto bude až za týden,.. Není k sehnání ta součástka. Musím ji objenat někde jinde.,,
Na: ,,To je pech kámo. Brácha Dani ho potřebuje co nejdřív.,, Ke: ,,Můžu mu zatím pujčit náhradní.,, Na: ,,Ok, já mu to vyřídím. Ať se u tebe zastaví.,,
 
 Ke: ,,Musím končit. Čau.,,
Lu: Řekli mi, že tě tu najdu. Ke: Kde se ty tady bereš ? Lu: Taky tě ráda vidím.
..Sedla si..

 Ke: Jak se to veme. Lu: Proč tak chladně ? Sice je to pár let, ale vzpomínky jsou stále čerstvý. Vím i, že po mě jsi měl dvě náhradnice. Ke: Život šel dál. Nemyslela sis, že zůstanu sám. Ale proč si najednou tady ! Lu: Obchody, nic víc. Ikdyž, třeba. Kdo ví.
Ke: Co tím chceš říct. Lu: Chtěli jsme tehdy podnikat spolu, pamatuješ ? Ke: To je pryč, mám svou dílnu. Bazar, daří se mi skvěle.
Lu: Jen jestli.

 Ke: Já jdu. Lu: Tak se měj...
 
Pěkný den,...

3 komentáře:

  1. Ta je podezřelá! Snad nebude dělat Kenshinovi zle! Jemu se přece líbí Julie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bývalky bývajú vo väčšine prípadov nepríjemnou záležitosťou. Tak uvidíme, či sa bude hrnúť do podnikania s ňou.😁

    OdpovědětVymazat

Mia v bílé

 ..Komplet je od Elenky. Je to paráda, tak precizní práce..   Pěkný den,...