sobota 2. července 2022

Žít prací

 Ven: Pořád tě ta ruka bolí ? De: Trochu, nic to není. Ven: Měla by sis s tím zajít. De: To není nutné. Sem v pohodě, vážně. A jak se daří tobě ?
Ven: Mám teď hodně práce, jsem ráda, že jsem se k tobě aspoň na chvíli dostala. De: Pracujeme spolu, v čem koliv ti můžu pomoct.

 Ven: Vím, ale zvládnu to sama. Jsou to obíhačky okolo časopisu, budu ráda za skvělé články, co píšeš. Tohle číslo slečny a dámy jen hltají.
 
 De: Jsem ráda. Už mám v hlavě další nápady.

 De: Jen, neměla bys žít stále prací. Co tvůj osobní život ? Ven: Já ho mám, jen zatím. Vyhovuje mi to takhle. Nejsem na nic a nikoho vázaná. Ty jsi v tomhle jinačí.
De: Jinačí, momentálně nemám nikoho. Jen skvělou práci. Nechceš ještě kávu ? Ven: Dám si díky, alespoň na mě hned tak nepůjde spaní.

 De: Ohh, zas. V tomhle neusnu ani já. Ven: Víš aspoň kdo vedle bydlí ? De: Nemám tušení. Párkrát jsem bušila už na zeď, ale nic moc. Nechám to být. Nechci si sousedy rozházet.
Ven: No jak myslíš. Už půjdu, mám dost práce. Ahoj ráno. De: Ahoj..

Pěkný den,...

4 komentáře:

Mia v bílé

 ..Komplet je od Elenky. Je to paráda, tak precizní práce..   Pěkný den,...