úterý 19. července 2022

Jsi tu

 ..Daniell ležela a klidně spala. Nath byl na závodech a sliboval jí překvapení..

 Na: Dani, lásko. Da: Jéé, to je pěkný sen. Ty si mi krásně zdáš. Moc hezký sen,..
..Dani byla v polospánku a tak ji Nath nechal klidně spát..

 Da: Miláčku, kde ses tu vzal ? Na: Spala jsi tak sladce, že jsem tě nerušil. Přijel jsem už včera večer. Moc jsi mi chyběla, už jsem to nemohl bez tebe déle vydržet. Da: Stýskalo se mi tu. Je tady hrozný ticho. Bydlíme spolu chvíli a už jsem byla sama. Sama. Na: Teď se nikam nechystám. Da: A co přehlídky ? Na: Tam mě budeš doprovázet, jako vždy poklade.
Da: A jak jsi se měl ? Vím že jsi vyhrál, jen ta jízda. Bála jsem se o tebe.
Na: Není čeho se bát, dávám bacha. Neboj se. Už o tom nemluv a pojď blíííž. Chci tě jen hýčkat.

 Da: Moc jsi mi chyběl, tak moc.

 
Pěkný den,...

6 komentářů:

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..   Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď. ...