neděle 29. května 2022

Shledání

 

 ..Juli dala na radu Melody a zašla se podívat do jednoho krámku na náměstí. Chtěla pár věcí do svého pokoje..
Ju: Melody měla pravdu, tady seženu určitě to, co hledám. Páni, to je krásné a ta barva..
 
 Ju: Ooo, ta je perfektní. Jen,.. Ahh, nedosáhnu tam. Kde je prodavačka, měla by tu být. Ta váza je moc krásná, hodí se mi. Jemná,..
Ke: Smím pomoct ?

 Ju: Jej,.. Oh, Vy ? Ke: Ano. Ju: Co tu děláte ? Ke: Byl jsem kupovat dárek pro mou tetu. Zahlédl jsem Vás. Chtěl jsem se ujistit, zda jste to opravdu Vy. Nemýlil jsem se. Líbí se Vám váza ? Ju: Ano moc, je to to pravé, co hledám do svého pokoje.
..Ken tu vázu podal..
Ju: Děkuju. Ke: Není za co.

 Ke: Jste odsud ? Ju: Jsem u sestry, bydlím teď s ní. Ke: Výborně. Ju: Hmm, to Vaše jméno, má nějaký význam ? Přemýšlela jsem o tom, zní tak netradičně. Ke: Mé jméno znamená,.. meč a srdce.. Ju: Wauu. To zní hodně zajímavě. Ke: Má svou historii, tou Vás nudit nechci. Julie je mnohem hezčí jméno.
Ju: ,,Je na něm něco,.. je zajímavý, pěkný. Co by udělala Melody ?,,
Ke: ,,Je opravdu jako princezna. Je krásná, něžná. Od minula na ní pořád myslím..,,

 Ke: Hmm, smím vědět co děláte ? Jen, zajímá mě to. Ju: Studuju, mám i brigádu u sestry. Jsme dvojčata. Melody navrhuje oblečení, studujeme spolu. Ona, navrhuje doma. Je to zatím koníček. Ale chce být návrhářkou. Ke: A Vy ? Ju: Teď pomáhám ségře s účty.
Ke: Já, omlouvám se, ale už musím do práce. Dílnu jsem na chvíli zavřel. Ju: Dílnu ? Ke: Mám menší autodílnu. Juli, mohla byste mi dát telefon ? Ju: Ráda..

Pěkný den,...

5 komentářů:

  1. Jeee oni se zase potkali! To je dobře! Ten Kenshin je tak sexy, takový rytíř:) Juli je prostě něžná kráska!

    OdpovědětVymazat
  2. Žiadne stretnutie nie je náhodné a pri tychto dvoch to platí dvojnásobne.😀 Je to teda pekný "krám", aj moje bábiky by si isto vybrali.🙃

    OdpovědětVymazat

Violainesss

 ..Šaty a legíny jos od Kačky..  ..Moje duo Violaine. Lucy a Mia..   Pěkný den,...