pátek 15. dubna 2022

 ..Sergio si dal pivko, čekal na Melody. Už byl celý nedočkavý..

 Me: Snad nečekáš dlouho,.. ..Vyhrkla Melody, když dorazila..
Se: Už jsem se nemohl dočkat,..

 Se: Naposled jsem tě slyšel včera. Jak jsi se měla ? Me: Já , Moc dobře. Ve škole mi to jde a i pracovně se daří. Se: Obdivuju jak to stíháš. Se školou. Me: Nic jiného mi nezbývá, táta je daleko a máma.. Se: A co máma ? Co je s ní ? Povíš mi to ? Me: Když jsem byla malá, odešla. Nevím kam, ani kde je. Ani mě to nezajímá. U táty byla ségra, teď přijela. Bydlí u mě, konečně jsme zase spolu. Jsme dvojčata, moc mi chyběla.
Se: Rozumím ti princezno.

 Me: Je Velikonoční jarmark, nepůjdeme se podívat ? Se: Můžeme, půjdu rád. Moje mamka měla vždy tak pěkně, jarně vyzdobený byt. Všude to tak vonělo. Tak honem jdeme.
Me: Také peču, můžeš přijít na mazanec a beránka..

Pěkný den,...

6 komentářů:

  1. Hezky si povídají:) Těším se až se seznámí i její sestrou! Melody o rodině hezky mluví!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já jsem taky pekla, mazanec, teda 3 kusy. Beránka nepeču, už jenom proto když vidím fotky nepovedených beránků.
    Už se taky těším na ségru Melody.

    OdpovědětVymazat
  3. Vzťahy v rodine by sa mali vyriešiť, lebo pred nimi neujdeš nikdy nikde.😐 Som zvedavá ako bude Sergio regovať na dvojča Melody.😀

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...