pátek 1. dubna 2022

Sestřička

 ..Melody byla nadšená,.. přijela Julie. Sestřička, která doposud žila u otce..
Me: A táta ? Ju: Chybí mu máma. Me: Proč to vzdal ? Mohl se více snažit, nenechat mámu odejít. Ju: S tím bychom asi nic neudělaly, prostě od nás odešla. Víš sama jaká byla. Me: I mě chybí, proč nás opustila ? Matka by měla být s dětmi. Určitě tátovi zavolám..

 Me: A tady tě vezmou do školy ? Ju: Ano, už to mám domluvené, neboj se. Me: To je dobře. Konečně budeme spolu sestřičko. Ju: Jsme dvojčata, tak aby ne. A jak se ti daří ? Při studiu šiješ. Nechceš pomáhat ? Šily jsme spolu, pamatuješ ? Me: To ano,.. jen po tobě jsem to neustále opravovala. Ju: No jo, ale i tak, můžu ti pomáhat jinak. Účty, faktury.

 Me: Dobře, dobře. Jasně že můžeš, budu ráda. A navíc tě budu mít na očích. Dlouho jsme se neviděly. Ju: A Sergio ? Me: Chodíme spolu chvilku. Je pohodový, milý. Cítím, že by to mohlo být i něco víc. Ju: Září ti oči, to se pozná, bude to ten pravý.

Me: A ty ? Viděla jsem na Instáči nové fotky. Ju: Byla jsem pro něj jen flirt. Nevadí. Myslela jsem si to a i z části to čekala. Me: Najdeš si lepšího..
 

Pěkný den,...

6 komentářů:

  1. Jeee krásný sestřičky:) A jak to kočkám sluší vypadají trendy!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ségry, a mají opět moc hezké oblečení. A nové kabelky?

    OdpovědětVymazat
  3. Dvojčatá by sa mali obliekať rovnako.😁 No, nie, sú dospelé. Dobre, že opäť budú spolu, predsa majú spoločné sesterské puto.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to se mi líbí jen u malých dětiček . Pouto je silné

      Vymazat

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..   Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď. ...