čtvrtek 6. ledna 2022

Ray je zpět

 

 ..Tano byl doma a sledoval zápas. Už se stmívalo, s Adel mluvil ráno a už plánoval zítřek..

 Ra: Ahoj strýčku, je super že máš stále stejný klíč.
..Zahučela Rayna ode dveří..
Ta: Rayno ? Ra: Ahoj.

 Ta: Nečekal jsi mě že ne ? Překvapení ! Ta: Noo. Co sis to udělala s vlasama ? Ra: Hezký že jo. Změna je život, taky by ses mohl ostříhat. Takový květák, to už se nenosí. Ta: Co ti je po mých vlasech ! Přilítneš jako velká voda po roce a půl. Ra: Já vím, sorry. Ale chtěly jsme vypadnout. Ta: Spíš došly prachy, že ? Ra: Nééé. Ta: Tak co teda ? Jiné vysvětlení nevidím.

 Ra: My měly brigády a tak. Ta: Co znamená to, a tak ? Ra: Přivydělávaly jsme si, nic víc. Ale když už jsi to tak nadhodil strýčku. Mohl bys mě založit ?
Ta: To se mi snad jenom zdá...

Pěkný den,..

6 komentářů:

  1. No myslím že s Raynou to asi nebude jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zda pamatuješ tak moc nebylo. Uvidíme

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi tvoje příběhy líbí, ráda je čtu. To jsem zvědavá, jak to dopadne. Založí - nezaloží.

    OdpovědětVymazat
  4. A už som si vďaka tejto časti spomenula, ktorá Rayna bola pôvodná. Zjavne zmena farby vlasov, nepriniesla zmenu v správania u Rayny.😁

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...