středa 29. prosince 2021

Pink

 ..Poppy Parker Pink Lemonade 2021..






 ..Je moc krásná a ta barva vlasů. Wauu. Nechám ji jméno Pink..


Pěkný den,...

12 komentářů:

  1. Je krásná a jméno se k ní hodí.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny vianočný darček.🙂 Poppynka je peknučká. Ja nie som fanúšička farebných vlasov, takže táto Poppy nikdy nebude patriť do skupiny "úžasných".

    OdpovědětVymazat
  3. Teda docela překvapení! Tahle Poppynka se mi na Propagačních fotkách moc nelíbila ale reálná fotka je něco jiného! Ty vlasy se mi líbí a ty oči! Je moc hezká! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace, je doopravdy moc krásná. Hezké oblečení.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak nevím, to má být to překvapení? Přiznávám, že mě to moc nepřekvapuje, tak nějak jsem to čekala :-D Ale samozřejmě gratuluji, je to krásná panenka :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásná, líbí se mi panenky s netradiční barvou vlasů :-)

    OdpovědětVymazat

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..   Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď. ...