čtvrtek 28. října 2021

Spolužačky


 Ve: Bylo to velké překvapení, když jsi zavolala. Naposled jsme se viděly na škole. Des: No momentálně jsem bez práce. Mám dost času. Tak jsem zakotvila tady. Pronajala jsem si byt kousek od centra. Je to v krásném místě. Mám krásný výhled.

 Ve: To je skvělé, uvidíme se častěji. Des: Máš pravdu. A jsem moc ráda. Takovou dobu jsme se neviděly. Musíme dohnat čas. Ve: Vyrazíme na nákupy, pobavíme se. Des: Jsem pro, na zábavu se čas musí vždycky najít.

 Des: Víš co ? Nechceš mě zaměstnat ? Ve: A víš že to není tak špatný nápad ? Mohla bys psát do módní rubriky. Des: To by mě bavilo. Úžasný, Venuss, ty jsi zlato. Díky moc. Budu moc ráda, spolupracovat. Bude to super.

 Des: A co tvůj přítel, jak se smířil s tím, že bydlíš tady ? Ve: Už spolu nejsme. Des: To mě mrzí. Ve: To vůbec neřeš, jsou to dva roky. Kdoví, kde mu je konec. Nezajímá mě to.

Pěkný den,...

6 komentářů:

  1. Kočky jsou tak krásný! Jsou to holky z lepší společnosti moc jim to sluší! A ty ňamky na stole:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dievčatá si po rokoch k sebe opäť našli cestu a skvelo si spolu pokecali o živote.😎😚 Nechce i mňa Venuss zamestnať u seba? Určite by mi našla i vhodnú pozíciu.😃 Obe kočky máš krásne elegantne oblečené.😍

    OdpovědětVymazat
  3. To je fajn, že se holky zase sešly :-)

    OdpovědětVymazat

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..   Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď. ...