pátek 6. srpna 2021

Vážně ?

 So: To je taková škoda, že se nevídáte. Ale je to pravda. Riziko je o to menší. Až dostuduješ, uleví se ti. Be: Máš pravdu, já vím. A blíží se to. Uleví se nám oběma. Tolik mi jinak schází, ani nevíš jak.

 So: Máte se rádi, je to na vás vidět. Dopadne všechno dobře. Be: O víkendu budeme spolu. Celý víkend. So: Krásná představa. Víš co ? LARANA otevřela vlastní butik. Luxusní. Co si tam zajít ? Be: Vážně ? To bude skvělé, už jsem její modely viděla. Moc se mi líbí jak šije.

 Be: Vyrazíme to obhlídnout. So: Skvělý nápad. Víš že se naše spolužačka vdává ? Be: Vůbec ne. To nevím, která ? So: Irena, vdala se před čtrnácti dny. Moc jsme s ní nevycházely. Be: Ano, už vím.

 So: Půjdeme, až se vrátíte z víkendu ano ? Všechno mi povíš. Be: Jasně, to víš že ti všechno povím.
 
Pěkný den,...

6 komentářů:

  1. Jo jo až dostuduje to teprve bude něco! A romantický víkend a pak nákupy to bych si taky dala líbit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Projela jsem všechny články a pěkně jsem si početla. Koukám že máš plno krásných nových holek a hooodně moc pěkného oblečení. Fandím ti.

    OdpovědětVymazat
  3. Romantická dovolenka a nový módny butik, tak to je dokonalá kombinácia pre väčšinu žien i bábik.😃😊

    OdpovědětVymazat

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..