čtvrtek 22. července 2021

 

 Be: Nezlob se, ale teď se vídáme tak málo. Chybíš mi lásko. Lu: I ty mi chybíš, ale bylo to asi to nejlepší řešení. Když jsem tě učil, nemohl jsem se na tebe dívat jen jako na žačku. Nešlo to. Už si začali kolegové všímat. Be: Tak co budeme dělat ?

  Lu: To zvládneme poklade. Vychutnej si pohár. Sice není tak sladký jako ty. Ale chutná skvěle.

 Be: Pojď se ještě někam projít ano ? Chci být ještě s tebou, do odpolední máš ještě čas. Lu: Půjdeme. Lásko, co kdybychom se sešli o víkendu. Strávíme ho spolu, chci tě zas držet v náručí. A zajedeme si na malý výlet. Be: Otevřeli ty opravené zahrady u zámku, psali o tom v novinách. Je to nedaleko. Lu: Skvělý nápad.

 Be: Užijeme si celý víkend lásko moje.

Pěkný den,...

4 komentáře:

  1. Měli by nosit sluneční brýle aby nebylo vidět jak po sobě koukají:)) Bell má krásný šaty!

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte stále sa musia skrývať, aspoň, že sú teraz prázdniny.
    Mňam, dala by som si s nimi tie zmrzlinové poháre.😁

    OdpovědětVymazat

Summer

 ..Jedna z TOP Poppy, co vydali. New York..   Pěkný den,...