středa 14. července 2021

A co chceš dělat ?


 Ve: Jsi si jistý tím, co chceš udělat ? Táta měl velké dluhy. Ma: Přemýšlel jsem o tom Venus, chci to risknout. Stojí mi to za to.

 Ma: Táta do toho dal veškeré naděje. Ve: A co chceš dělat ? Ma: Hellen bude mojí modelkou. Bude šperky předvádět a fotit. A ty bys mi mohla taky pomoct, co říkáš ? Ve: Víš že na to se mě ani ptát nemusíš. Chci ti pomoct.

 Ma: A jak se daří tobě ? Nové číslo časopisu mám doma. Ve: Docela dobře. S Jackem jsem se rozešla, měl jsi pravdu. Ma: Jsem rád, že jsem ti otevřel oči. Všechny peníze vždy prohrál na automatech. Žádné splácení dluhů, jak ti tvrdil.

 Ve: Dost. A jak Hellen ? Všimla jsem si jak se na ní díváš. Už to není ta školačka co pamatuju. Ma: To ano. Moc se mi líbí. Je nádherná. Ve: Tak hodně štěstí.

Pěkný de,..

3 komentáře:

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..   Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď. ...