středa 9. června 2021

Příjezd

 He: Zákusek byl výtečný, kafe zahřálo. Ma: Rád tě vidím. Na škole jsme se scházeli i s kámoši, pamatuješ ? He: Pamatuju, měla jsem dobrou kamarádku, chodila jsem s ní často ven. Občas i s ostatními. Vy jste se zašívali a kouřili. Ma: Už dávno nekouřím. Bylo to z frajeřiny, nic víc. Pak mě to přešlo.

 He: Pak se odstěhovala, ani nevím kam. Kamarádství na dálku nevydrželo. Ma: To mě mrzí, také to znám.

 Ma: Hellen, mám pro tebe nabídku. Na focení,.. Fotila bys naše kolekce šperků. Co ty na to ? Bereš ? Zlatnictví se jmenuje HELENA. Byla bys jeho tváří. He: Vážně ? Opravdu ? Ma: Myslím to vážně. He: Souhlasím, budu moc ráda. Děkuji ti za nabídku. Ma: Budu moc rád.

Ve: Ahoj, nejdu pozdě ? Ma: Ahoj Venus, už jsem tě čekal. Pamatuješ si na Hellen ? Ve: Ano, ahoj, jak se máš ? He: Dobře, ráda tě zase vidím. Ve: Snad už neodcházíte ? Neposadíme se ještě na chvíli ? Ma: Hellen už odchází, já s tebou ještě posedím.

Pěkný den,..

4 komentáře:

  1. Pre Hellen je to skvelá ponuka. Super, môžu sa pritom fotení i zblížiť.😊

    OdpovědětVymazat
  2. Teda zlatnictví Helena, že by to bylo kvůli ní? A ještě mu bude fotit šperky, to je skvělý! No a Venus v té zelené je kočka!

    OdpovědětVymazat

Mia v bílé

 ..Komplet je od Elenky. Je to paráda, tak precizní práce..   Pěkný den,...