čtvrtek 17. června 2021

Máš chvilku ?

 

 Au: Ahoj, můžu dál, máš chvilku ? Vi: Posaď se.
 
 Vi: Mám tu ty nové rozpočty. Au: Už jsou schválené ? Vi: Ano. Musíme se na ně podívat spolu. Aby tu reklamu mohli natočit. Au: Klidně. Vi: Hmm, potřebovala jsi něco ? Au: Já ? Vi: Přišla jsi že něco chceš..
..Aurora se zamyslela, už ani neví. Zadívala se na rozhalenou košili, která odkrývala tetování na jeho hrudi..

 Vi: Hmm. Vůbec ti nerozumím,.. to jak se chováš, tvé nálady. Nerozumím ti. Au: Nic mi není. To jen,..
..Z chvilky je pořádná chvíle..
Au: Co se ti na mě zase nezdá ?

 Vi: Měníš nálady jako počasí. Vůbec se v tobě nevyznám. Chtěla jsi mi něco říct a najednou zase ne. Au: Prostě to asi nebylo tak důležité, už nevím co jsem chtěla. Vi: Proto pak nechápu, proč jsi tady. Mám práci. Au: Promiň, já jen. Už vím, potřebuju tvou pomoct. Jde o ty nové klienty. Mají nějaké návrhy a já to chci s tebou probrat.

 Vi: A jde jen o ty klienty ? Au: Proč bych tu jinak byla ? Hmm, zajímavé. A ta vůně. Vi: Co ? Au: Nic. Říkal jsi něco ?

Pěkný den,...

3 komentáře:

  1. Tady se asi někdo zamiloval, je z něj úplně mimo!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá ak zhypnotizovaná a stačil jej len jeden pohľad na tetovanie.😁 Som zvedavá, čo z týchto dvoch ešte bude.😃

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...