středa 5. května 2021

Jediná

 Ad: Lásko, jak jsi na tom za čtrnáct dní ? V pátek večer ? Pe: Měla bych pak mít volný víkend, proč se ptáš ? Snad se něco nestalo ? Ad: Ba naopak. Pamatuješ jak jsem mluvil o tom, zda semnou nepůjdeš na tu akci ? Červený koberec, je to nóbl večer. Předávání cen. Půjdeš semnou ? Byl bych moc rád miláčku.
 
 Pe: To už je za čtrnáct dní ? Lásko, já vůbec nevím co to obnáší. Ad: To jsme dva lásko. Ale my si s tím poradíme.

 Pe: Ano, poradíme si s tím. Nic na tom není. Ad: Ten víkend tě budu mít jen pro sebe. Odpočineme si a projdeme se po městě. Bude to krásný víkend.

 Pe: Bude to moc pěkný víkend miláčku. Miluju tě.. Ad: Miluju tě..

Pěkný den,...

3 komentáře:

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...