pondělí 15. března 2021

Ty a tady


Ke: Povídej, kam tě život zavál. Ma: K prarodičům. Mají koňskou farmu Lorena. Vyjížďky, výstavy. Jezdecká škola. Pár let jsem jim pomáhal. Ke: To zní lákavě. Jezdíš ? Ma: Ano. Ale teď si hledám práci.

 Ke: Bohužel o ničem nevím,.. V novinách určitě něco najdeš. Me: Pořád děláš v dílně ? Krom toho, že chodíš po mole ? Ke: Toho bych se nevzdal. Auta, to je moje. A víš co chceš dělat ? Ma: Podnikat. Prarodiče sice maní farmu, ale otec vlastní zlatnictví.
 
 Ma: Zvažuju o tom, postavit zlatnictví opět na nohy. Ke: Šperky jsou in pořád. Do toho určitě jdi. Me: Mám to v plánu, najmu lidi za peníze, co mám od našich. A rozjedu to. Ke: Skvělé. Tak jo kámo. Už musím jít. Pádím makat. Ma: Čau..
 
He: Matteo ? Ty a tady ? Ma: Bych se mohl optat na totéž. Toto je moje rodné město. He: I mé, zapoměls ?
 
Ma: Nezapoměl. Ještě jsi byla na základce, když jsem tě viděl naposled. He: No, už to nějaký ten pátek bude. Ty jsi byl o rok výš a utahoval si ze mě. Na to se nezapomíná. Ma: Byl jsem blb. Jak se ti daří ? He: Dobře. Moc dobře.

Pěkný den,...

7 komentářů:

Sania

   ..Kabátek je od letního kompletu.. Pekný den,..