neděle 28. března 2021

Líbí se mi

 

 ..Sandy se stavila u Melody. Ta byla ale nervozní..
Sa: Co je s tebou ? Me: Jsem nějaká nervozní. Sa: Prosím tě, z čeho ? Me: Měl by mi zavolat Sergio, proto jsem nervozní. Líbí se mi, nechci to nějak pokazit víš.

 Sa: Nic nepokazíš, jsi skvělá holka. Žádné obavy, jasný ! Jsi přirozená, milá. A krásná. Buď jednoduše sama sebou. Me: Já nemám zkušenosti s kluky, jako ty. Sa: Já jich taky tolik nemám, jen mě moje práce naučila komunikovat. To je celé. Víš že jsem opatrná. Me: Kluk, co za tebou chodí do baru, jak se ti líbí ?

 Sa: Je moc příjemný. Dobře se mi s ním povídá. Víš, těším se až ho zase uvidím. Me: Také se těším až Sergia uvidím. A mimochodem, mám pro tebe došité ty fialkové šaty. Budou pro tebe do baru to pravé.

Sa: Skvělé, už se na ně těším. Me: S tvojí postavou. Budou ti sedět skvěle. A mají krásnou fialovou barvu, budeš za hvězdu večera. Sa: Díky tobě jsem vždycky kamarádko. Šiješ úžasné věci. Me: Musím zase dokoupit nějaké látky.
..V tom se otevřely dveře..

Pěkný den,...

5 komentářů:

Juli

 ..Overal je krásný, od Kačky. Dělá dokonalý věcičky. Kabelku mám taky novou..   Pěkný den,..