středa 24. února 2021

Jsi nádherná


..Declan byl v restauraci a čekal na Erin, měla se vrátit ze školení. Dali si schůzku, nemohl se jí dočkat..

Er: Ahoj lásko, tak co ? Jak vypadám ? Dc: Lásko, jsi nádherná.
 
Er: Když jsem byla na tom školení, zašla jsem si ke kadeřnici. A sundala barevné kontaktní čočky. Dc: Nemůžu se vynadívat. Er: Chtěla jsem změnu. Práce v hotelu to chce. A ty ? Jak jsi se měl ? Mrzí mě, že jsme se teď dlouho neviděli.

Dc: Koupili jsme nové stroje, abychom mohli rozšířit dřevořezbu. Er: To je úžasné lásko. Tím zvětšíte i okruh zájemců o vaši práci. Dnes je nouze o takovou šikovnou práci. Dc: Budeme pracovat v jednom Skanzenu, chtějí ho otevřít už v létě. Je tam hodně práce. Er: Tam bude nádherně. Dc: Můžeme tam jet spolu, až bude práce dokončená. Udělat si dovolenou. Okolí je nádherné.

Er: Už teď se těším. Dc: Ale počítej s tím, že jen na podpatky to nebude. Er: O to se neboj lásko, já se vybavím vhodně. A pojď už. Svítí sluníčko a já se chci projít do parku. Je tam krásně. Dc: Tak jdeme. Koupíme si kávu sebou na zahřátí.

Pěkný den,...

5 komentářů:

  1. Nové Erin to moc sluší! Declan je jistě taky spokojený! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nová Erin je kočka, také po ní pošilhávám. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Chudák Declan, ten si už prešiel vo vzťahu s tromi Erinkami. No, najprv mal takú pubertiačku, potom takú vysokoškoláčku a teraz má už ženu "vamp". Uvidíme, čo ho sa dožije nabudúce.😁

    OdpovědětVymazat

Violainesss

 ..Šaty a legíny jos od Kačky..  ..Moje duo Violaine. Lucy a Mia..   Pěkný den,...