neděle 17. ledna 2021

Novoroční lenošení


..Debbie a Pearl si užívaly ještě Vánoční dozvuky. Venku nasněžilo, tak se jim výzboba uklízet ještě nechtěla..
 Deb: Ta košilka je moc pěkná. Adam má skvělý vkus. Pe: Ano, to ano. Moc mě potěšil. Mám velkou radost. Deb: No lenošení už mám dost. Musím to jít dodělat.
 
..Brzy po tom přišel Adam. Byl tak nedočkavý až Pearl uvidí. Usadil se na lenošce..  
Ad: Koukám že tu jsou dozvuky Vánoc. Pe: Venku je dost sněhu a nám se ještě nechtělo uklízet.
 
..Adam se natáhl a zavolal Pearl k sobě. Chtěl ji mít na blízku a cítit její vůni a teplo..
 Ad: Ta košilka ti moc sluší, jsem rád, že jsem trefil velikost. Pe: Ještě jednou ti moc děkuji, je krásná. Udělala mi radost. Ad: Tak to jsem moc rád.
 
..Za chvíli bylo Adamovi teplo, Pearl si přitápěla a v její blízkosti..
Ad: Lásko moje jsi tak krásná. Už víš co plánuješ v novém roce ? Pe: Plánů je hodně. Ad: A jaké pak ? Pe: Adamééé, šimráš mě na krku. Ad: Týkají se tvé plány mě ? Co říkáš ? Pe: Samozhřejmě že ano.
Miláčku, jasně že ano. Miluju tě.
 
Pe: A ty ? Jaké plány máš ? Povíš mi to? Ad: Všechny se točí jenom okolo tebe lásko. Chci být jenom s tebou Pearl. Pe: Tak krásně zní moje jméno od tebe. Ad: Pearl, Pearl, Pearl. Moje Pearl.
..Šeptal dokola..

Ad: Letos mě čeká jedna důležitá reportáž v zahraničí. Moc bych chtěl aby jsi jela semnou. Krom natáčení bysme mohli navštívit pěkná místa v okolí. Ty by jsi jen odpočívala a doprovázela mě. A mimo to, je letos zase ta akce červený koberec. Moc bych byl rád, kdyby jsi tam byla semnou. Co ty na to. Chceš ? Pe: Wauu. Moc ráda lásko moje. Moc. Ráda s tebou půjdu.

Pěkný den,...

7 komentářů:

Bell

 ..Šatičky jsou od Kačky. Jsou úžasný..   Pěkný den,...