pátek 20. listopadu 2020

Se slovníkem

..Bell byla v rohu knihovny, stranou od veškedého dění a listovala si ve slovníku.

 Lu: Tak tady se schováváš.. Copak tu děláš lásko. Be: Chtěla jsem mít trochu klidu. Nebýt na očích.

Be: Luku, co to děláš. Zpomal. Lu: To nejde, když jsem ti nablízku. Chci se tě dotýkat, hladit. Líbat.

Be: Potichu, někdo nás uslyší. Lu: Nikdo tady není. Není čeho se bát. Všichni jsou na obědě. Ty hlad nemáš ? Be: Ani ne. Já se najedla ráno. Nejsem tak hladová. Co ty ? Lu: Já bych si klidně něco dal. Ale tady ve škole to nejde, s tebou. To bychom byli na očích. Musíme se sejít jinde.

Be: A kde ? Lu: Dám ti vědět. Neboj se. Copak jsi nedočkavá ? Taky chceš být semnou tak, jako já s tebou ? Be: Jak se tak můžeš ptát ? Jen to hlídání se. Je to těžké. Moc těžké. Co děláš ?

Lu: Zase máš svázaný vlasy. Chci tě v nich hladit. Jsi tak dokonalá.

Pěkný den,..

4 komentáře:

Bell

 ..Šatičky jsou od Kačky. Jsou úžasný..   Pěkný den,...