neděle 27. září 2020

Výměna názoru


So: Neříkej že se šrotíš i tady. Be: A co mám dělat, neumím to. Hele, koukni...

Se: Ahoj dámy, jak se máte ? Doufám že dobře. To je Lukas, můj kámoš od dětství. So:Be: Dobrý den,. profesore.
 
So: Profesor nás učí letos v našem ročníku. Je naším třídním profesorem. Se: To mi je náhoda. My jsme byli na odchodu, ale Sophi, můžu s tebou mluvit ? Sedneme si ? So: Ano, můžeme.

..Lukas si přisedl k Bell..
Se: Tak to je váš ročník, o kterém Luk mluvil. Už chápu.
.. A řeč nevázla. Sophia se se Sergiem bavila moc dobře..

Lu: Co se děje Bell ? Be: Uvědomuješ si, co se děje ? Zná se se Sophií, dojde mu co je mezi námi. Lu: Prosím tě, on nás nevyzradí. Dokonce o tobě něco i ví. Be: A co o mě ví ? Lukasi, když o nás bude vědět víc a víc lidí, provalí se to ! A ze školy nás vyhodí oba. Lu: Já mu věřím. A ty jsi mi taky neřekla že o nás Sophia ví. To mi došlo hned ten den, kdy jsem tě slyšel mluvit o tom, co cítíš ke mě.
Be: Ty si nezasloužíš potíže. Kvuli mě ne..

Pěkný den,...

10 komentářů:

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..   Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď. ...