neděle 25. října 2020

Termín

..Lukas kontroloval úkoly a chystal zadání na nový den. Potichu se otevřely dveře..
 
Be: Můžu ?
..Bell tiše zavřela dveře..
Be: Hmm, vidím že máš hodně práce. Chtěla jsem se domluvit na jiném termínu doučování.
Lu: Jenom to ? Pojď honem ke mě, nebo si tam k tobě dojdu.

Lu: Jenom o doučování ? Myslel jsem že se chceš domluvit i na tom, kdy se uvidíme. Be: Já,.. ano. Jen, aby jsi neměl ještě kvuli mě starosti navíc. Lu: Starosti navíc ? Co tím myslíš ?
..Hrál si s jejími vlasy..
Lu: Chceme to oba. Nebo ne ? Přišla jsi mi říct, že sis to všechno rozmyslela ? Nechceš být semnou ?
Be: To vůbec ne, to bych nezvládla. Lu: Polib mě. Polib mě..


..Otevřely se dveře. Přišla nová profesorka..
Ev: Ahoj Lukasi, můžeme probrat ty materiály ? Dovolíte, slečno ? Děkuji..

Pěkný den,..

11 komentářů:

  1. Bell má nádherné šaty, taky od Ivky? A fialová této slečně moooc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, snad je neviděla. Byl by to asi průšvih.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. A sakra asi půjde do tuhého! Nebo že by je neviděla? Já myslím že viděla...A problémy můžou začít...

    OdpovědětVymazat
  5. No, teraz to bude hustéééé. Aby pán profesor nemal malér...🙄
    Bell a Pearl považujem za najkrajšie Tvoje dve Poppynky.💕

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...