středa 21. října 2020

Smír


 ..Victor byl na jídle. Četl si časopis a ujídal obloženou bagetu EXTRA. Rušný den v relamce a chystaný melouch. Začínal být na pochybách zda pokračovat v práci u Daniell..

Vi: Ahoj, co tu děláš ? Neříkej že jsi mi přišla zase něco vytknout..
Au: Ale vůbec ne. Čekám na kamarádku a viděla jsem tě tu v rohu jen tak sedět. Vi: Tak si chvíli přisedni, nedáš si něco k pití ? Zvu tě.
Au: Na chvíli můžu.

Au: Děkuji, limonáda stačí. Hele popravdě, mě už ty naše dohady nebaví. Měli bychom pracovat jako tým a ne jako dva protivníci. Vi: Konečně tě to napadlo. Au: Když změníš přístup a chování, bude to klapat na sto procent.
Vi: Tohle jsem jako neslyšel.

Vi: Krom toho mám skvělé nápady. Ta tiskárna byla prvotřídní, souhlasíš semnou ? Au: Ano, to souhlasím. Když nám udělají skvělé ceny, budeme spolupracovat. Vi: Takže uzavřeme smír ?
Au: Ano.

Vi: Jedna známá potřebuje udělat reklamu na krémy. Máš o to zájem ? Dani říkala že se mám domluvit s tebou. Au: Tak s ní domluv schůzku. Já už musím jít. Ahoj v kanceláři. Vi: Tak zítra.

Pěkný den,...

6 komentářů:

Sania

   ..Kabátek je od letního kompletu.. Pekný den,..