pátek 18. září 2020

No teda, konečně

Vi: No konečně ses rozhoupal.
Lu: Nedokázal jsem to už dýl vydržet. Jen má Bell obavy z toho jak dál.
 
Vi: Chápu, jde o tvou práci, ale dá se to tutlat. Tak o co jde. Můžete to tajit, dokud neukončí školu.
Lu: I tak to bude těžký. Vi: Vůbec bych to neřešil. Lu: Jak ti to jde u Daniell ? Vi: Všechno je v cajku, jen ta kočička mě peskuje. Lu: Kdo, Aurora ? Dobře ti tak. !
 
Vi: Ale je to kočka. Lu: Copak, už zase rozhazuješ sítě ? Ty si nedáš pokoj ! Vi: A proč ne ? Když to jde. Lu: Pokud se nechá. Jednou doplatíš na tu svoji povahu, věř tomu.
Vi: Ale prosím tě.
 
Vi: Další rundu platím já. Dej si na mě brácha. Něco se mi naskytlo a jdu do toho.
Lu: Ty tvoje melouchy já znám, ale už tě nehodlám tahat z průseru.

Pěkný den,...

6 komentářů:

  1. Victor je pěkné číslo, snad se zase nedostane do nějakého průšvihu.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá jak se bude Viky snažit o Auroru... ta mu nic nedá zadarmo!

    OdpovědětVymazat
  3. hmm, s Viktorom bude ešte veľa srandy. To je poriadne číslo.😃

    OdpovědětVymazat

Julie

 ..Krásná barva, ladí k očím..  ..Oboje krásky vedle sebe..   Pěkný den,..