čtvrtek 1. října 2020

Krásné léto

Ja: Jsem moc ráda že jste spolu. Jste krásný, ideální pár. Pe: Jsem ráda že to tak dopadlo. Vůbec jsem nevěděla co vlastně ke mě cítí.

Pe: Celé léto bylo krásné a já jsem tak zamilovaná. Ja: Zamilovanost ti sluší kamarádko. Moc.
Pe: Užívám si to. A jsem i moc ráda že je i po fyzické stránce vpořádku. Že se uzdravil.

Ja: Tak to je dobře. Měl obrovské štěstí. Pe: To ano, myslím že Adam patří k těm, co špatné výsledky nenese dobře. Zlomilo by ho to. Moc mi na něm záleží. Ale já bych ho milovala i tak. Já bych ho neopustila, zůstala bych s ním.

Pe: Jak ti to klape s Calumem ? Ja: Hmmm, vím že jsi byla do něj zamilovaná. Pe: To je dávno pryč, nehodíme se k sobě. Ja: Mě se líbí, chci být s ním. Scházíme se. Jde to dobře.
Pe: Jsem ráda, zasloužíš si to.

Pěkný den,...

5 komentářů:

  1. Jsou to princezny :) Jackie ta modrá moc sluší, šaty jsou moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  2. Babské klábosenie. Súhlasím však s Jackie, že Pearl a Adam tvoria dokonalý pár.😊
    Pearl má super tie biele štrikované šaty.💖

    OdpovědětVymazat

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..