úterý 22. září 2020

První schůzka


..Adam šel s Pearl na večeři. Byla to první oficiální schůzka..

Ad: Dáme si i víno, máš chuť ? Pe: Mám, dáme si bílé, nebo červené ? Ad: Co třeba bílé ? Nevadí ? Ale pokud máš radši červené ?
Pe: Mě to nevadí.

Pe: Sladké, vybral jsi skvěle. Máš bílé radši, že ? Ad: Ano. A ty ? Pe: Mám ráda bílé, ale ani nepohrdnu červeným. Jen mám raději sladší.
Ad: Jako asi všechny holky. Pe: A co tě baví ? Ad: Mě ? Spousta věcí, například. Mám rád historii, záhady, tajemno. Pe: Pěkné. Jen to je asi až trochu strašidelné. Ad: Ty se bojíš ? Máš z takových věcí strach ? Pe: Ano, mám. Ad: A co máš ráda ty ?

Pe: Přírodu, minerály. Pěkné barvy. Mám ráda svou práci. Tedy praxi, která bude i mou prací. A mám ráda tebe.

Ad: Mě ? Pe: Ano. Ad: A já myslel že mě ráda nemáš, teda, takhle. Ty ses mi líbila od samého začátku. Pe: Ty mě taky, já si myslela že o mě nestojíš. Ad: Ale teď už jsme spolu.
Ad: Konečně spolu. Můžu tě doprovodit domů ? Je pozdě, dost se nám to protáhlo. Uteklo to tak rychle. Pe: Můžeš, ještě chvíli budeme spolu.

Pěkný den,...

6 komentářů:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..