úterý 14. července 2020

Táhne vás to k sobě

..David se stavil za bráchou. Venku zahlédl Pearl..

Da: To byla Pearl ? Ad: Jak to víš ? Da: Teď jsem ji zahlédl venku. Pořád okolo sebe kroužíte.
 
 Ad: Jenom plácáš. Jsme přátelé, můžeme se navštěvovat jak a kdy chceme.
Da: Přátelé, blbost ! Táhne vás to k sobě jako dva magnety. Tak už něco dělej.

Ad: A co mám podle tebe jako dělat ? Přátelíme se. Ty nevíš co je přátelství ? Da: Jak bych nevěděl, ale mezi vámi.. Tomu se říká přitažlivost. Co k ní cítíš ?
Ad: Mám ji rád, líbí se mi. Myslím na ní snad pořád. Da: Tak už hoď minulost za hlavu a řekni jí to.
 
Da: Dej na mě bráško. Pomalu si jí získej.

Pěkný den,...

4 komentáře:

Ray a Emre

 ..Emre upravoval a překresloval plány. Chtěl to dovést k dokonalosti..   Ra: Ahoj Emre. Můžu dál ? Em: Ahoj Ray, no jasně. Posaď se, pojď. ...