čtvrtek 9. července 2020

Ona


..Bella přišla na doučování udýchaná, byla v posilovně a šla rovnou k profesorovi..Be: Zdravím, profesore. Už jsem tu. Není pozdě ? Lu: Jdeš akorát, ale. Cítíš se dobře ? Be: Já byla cvičit, cestou jsem to vzala klusem přes park. Musela jsem ze sebe dostat nahromaděnou energii. Lu: Ten pocit znám moc dobře sám.
 
Be: Začneme ? Lu: Ano, můžeme.
..Lekce pokračovala celkem dobře. Bell všemu rozuměla mnohem líp než na začátku..
 
Lu: Vzorec je jednoduchý. Be: Ano, už chápu..Jen ta fyzika byla komplikovanější.. 
 
Lu: I ta fyzika půjde líp. Chytil ji za ruku, tak nějak automaticky. "Je krásná, její vlasy." Be: Profesore ? Lu: Promiň, jen chci abys věděla že to zvládneš. Už jsi zvládla kus práce, do konce roku to spolu doženeme.
 
Lu: "Ona je.. kouzelná."
 

Pěkný den,...

6 komentářů:

  1. Nemají to jednoduché, líbí se jeden druhému a snaží se nedat to najevo.;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Majú to ťažké, pán profesor nechce ísť proti svojim profesionálnym zásadám. Bell ten športový outfit celkom pristane.😊

    OdpovědětVymazat
  3. Já už se tak těším, až ji na to rande pozve .....

    OdpovědětVymazat

Nová spolubydlící

 ..Brenda byla doma, čekala až přijde další zájemkyně o bydlení. Nakonec je to lepší, podělit se o nájem..  ..Přišla Mia.. Mi: Ahoj, já jsem...