úterý 26. května 2020

Nelži sama sobě..

 

..Pearl byla s Jackie. Ja: Pořád přemýšlíš ?

Pe: Je v rizikové oblasti. ..Adam odjel do rizikové oblasti, postižené zemětřesením. Do samotného centra. Pracuje jako reportér a moderátor.. Ja: Určitě je opatrný, bát se nemusíš. Brzy se vrátí a budete si moct promluvit. Pe: Já vím že ano, jsme přátelé, záleží mi na něm. Ja: Já mám ale dojem že je v tom něco mnohem víc.

Pe: Nevím,..
..Adam se Pearl líbí, byl jejím pacientem po tom, co po nehodě zůstal na vozíku. Pearl jako jeho terapeutka ho léčila..
Ja: Záleží ti na něm. Vím to. Pe: Aby ne, už se známe nějaký ten pátek. Je moc milý. Ja: Ano a také pěkný kus, pořádného chlapa.

Pe: Jackie, přestaň. Ja: Jestli to popřeš, zklameš mě ! Pe: Ty víš že je to pravda, lhala bych kdyby se mi nelíbil. Ale jak říkám, jsme přátelé. Adam nikdy nenaznačoval že by v tom bylo něco víc. Tak proč říkáš něco, co není reálné. Ja: Hlavně nelži sama sobě.
Pe: Nelžu, jen se nechci spálit. Víš jak to dopadlo s Callumem. Ja: Ano, to ano.
..Callum je zaměstnavatelem Pearl. Moc se jí kkdysi líbil, ale v hlavě měl bývalou přítelkyni..

Pěkný den,...

4 komentáře:

Nathaniel

   ..Už se ve skříni nudil, oblékl co dům dal. Je zkrátka dokonalej..   Pěkný den,..